fredag 10 juli 2009

Hurtig och full av energi!!

Måste bara säga att jag känner mig väldigt duktig...idag var det andra dagen som jag va ute och sprang den här veckan =) och det är inte speciellt jobbigt...detta bådar gott. Jag känner mig super peppad...ska nog börja springa varje dag eller varför inte sikta på marathon =) jag känner att jag skulle kunna vinna...wow...tänk er rubrikerna..."smålandstjej överraskar och vinner marathon" jag skulle vinna en massa pengar och skulle kunna leva lyx liv i flera år...härlig tanke men det kanske är att ta i...det får vara min dagdröm istället...


nu öööser verkligen regnet ner...jag som vill ha sol nu när jag äntligen har semester...nästa vecka kommer det säkert bli jättefint igen...och då jobbar jag min "helvetesvecka" =)


i veckan har jag även målat klart min tv bänk...blev sååå nöjd, nu är det vitt och härligt.

1 kommentar:

Malin sa...

Vad du är duktig! Bänken ser ut att ha blivit jättefin!