lördag 20 juni 2009

lite uttråkad

Skulle du vilja vara längre? Nej, det känns bra som det är
Skulle du vilja väga mer? Nej, absolut inte
Kan du röra på öronen? Nej, känns överskattat
Kan du slicka dig på näsan? Verkligen inte, känns som en konstig gåva
Kan du kolla i kors med ögonen? Ja...men blir väldigt yr av det
Kan dina föräldrar lita på dig? Ja
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Tveksamt, har inte testat.
Kan dina vänner lita på dig? Ja det hoppas jag verkligen
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Ja om jag inte behöver det som finns
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Tyvär har jag nog det
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Ja
Har du ett syskon? Nej, 2st
Har dina föräldrar ljugit för dig?Ingen aning
Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Nej nej, jätteroliga
Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nej
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? Nej, det har aldrig fallit mig in
Vem älskar du? Min familj och mina vänner
Vem är den bästa artisten? Hm. svår fråga...finns allt för många
Vem pratade du senast i telefon med? Mamma
Vem är snyggast i världen? Oj, svårt...vet faktist inte
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? United Öresundskyrkan eller min familj
Vem är snällast i världen? Måste vara jag =)
Vem vet allt om dig? Det är nog bara jag själv
Vem kysste du senast? Inga kommentarer =)
Vem kramade du senast? Måste varit någon på midsommarfesten igår
Vem kan berätta allt för dig? Dom som känner sig trygga med mig...förhoppningsvis
Vem kan du berätta allt för? Mina närmsta vänner
Vem hatar du? Jag hatar ingen
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus i sträck? Några timmar
Har en dröm gått i uppfyllelse? Ja många gånger
Minimorötter eller pommes frites? Minimorötter
Vad längtar du mest till just nu? Att få gå trainee till hösten
Hur gammal har du tänkt bli? Ja si så där 94 år kanske
Vilken tv-serie är bäst? Vänner
Vad åt du senast? Mörk choklad
Höga eller låga strumpor? Vad är skillnaden? Får nog säga låga...kanske
Vad är du mest rädd för i hela världen? Ormar
Läser du på baksidan av mjölkpaketen? Dricker inte mjölk eftersom jag är laktosintollerant
Vad har du för färg på ditt påslakan? Rosa blommigt/prickigt
Är du mörkrädd? Pinsamt nog ja...sover med lampan tänd
Duscha eller bada? Absolut duscha...det är ju min hobby
Hur tar du dig till jobbet? Har inget jobb...men cyklar till skolan
Sjunger du på toa? Ibland
Vilken färg har din jacka? Vilken av dem....allt från vitt till svart
Använder du långkallingar? Absolut, jag fryser hela vintern
Är du höjdrädd?Ibland, ibland inte.
Vilket land vill du åka till? USA
Vad var det senaste som fick dig att skratta? Kommer inte ihåg...skrattar så ofta
Har du fått någon komplimang idag? Ja
Har du varit med i en rättegång? Nej
Är du polare med grannarna? Nej, har inte bott här så länge
Har du haft en stalker? Ja..haha
Hur bra är din syn? Inte så bra.
Vilket är de bästa bröllopet du vart på? Måste varit det senaste när Hanna och Alex gifte sig
Var är dina syskon just nu? I Sävsjö och i Halmstad...tror jag
Vilken tid gick du upp i morse? 09.05...sov morgon för mig
Vad ska du göra i helgen? Packa, slappa och ta hand om kidzen i kyrkan
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? ok. jag har heller inga planer för kvällen.hittar gärna på något. säg till om du vill och kan. kram
När va du riktigt sjuk senast? I våras..drabbades av influensa och magsjuka samma månad
Vad finns i din bakficka? Ingenting...har inte bakfickor på mina mysbyxor
Har du färglinser? Använder inte linser
Vad gjorde du kl 2 inatt? Sov!
Vad är det första du gör på morgonen? Snoozar!!

Inga kommentarer: