tisdag 16 juni 2009

shopping i sävsjö

Min bror är delägare in en sportbutik (Sävsjö Sport) och i en outlet (Outlet 127). Detta tycker hans syster är bra...varje gång jag är hemma i sävjö hittar jag något nytt som skulle passa väääldigt bra i min lägenhet. Denna gång blev det denna söta sjukhuslåda i plåt. Perfekt att förvara plåster och dylikt i. Jag älskar plåtburkar också...så kombinationen av plåt och lådans praktiska egenskaper gjorde mig väldigt glad =). Hittade även denna söta strandväska hemma hos mor och far. Den inhandlades på rean förra året, men har varit bortglömd under den kalla vintern, men är det återigen dags för stranden och då kommer den väl till pass.


2 kommentarer:

Michaela sa...

NAJZIGA fynd du ;)

hade ni en bra studentfest sen?? :)

annacarin sa...

ja det va riktigt trevligt tycker jag...massa god mat och trevligt sällskap =)