måndag 31 augusti 2009

.höst.

idag är det sista augusti och det har kännts som höst i luften. mmm jag älskar hösten. men kom på innan att jag säger så inför varje ny årstid. men med hösten är det något speciellt. luften blir hög, man kan andas tills lungorna sprängs, mysa med en kopp te och tända ljus. fram med alla mysiga koftor, halsdukar och mössor. me like. hösten känns även som en ny start. förväntan ligger i luften på något sätt. underbar känsla. snart kommer jag även ha användning för dessa raggsockor som jag fick av mammas och pappas granne när jag va hemma sist =). kanske inte världens coolaste färgkombination, men grymt sköna en ruskig höstkväll.


3 kommentarer:

Em sa...

ÅÅÅ En så snäll granne vill jag också att min mamma och pappa ska ha!

Malin sa...

Vilka fina och mysiga!

Matilda K sa...

Jättesöta raggsockor!
Matilda K