torsdag 3 september 2009

.the spice tree.

idag gick jag av en slump in i en otroligt mysig butik i malmö. The Spice Tree. det visade sig ett det va en nyöppnad lite tebutik som ligger på baltzargatan här i Malmö. när jag kom in blev jag bjuden på chokladpralin. tjejen i butiken var bland det trevligaste jag träffat på väldigt länge. fick nästan känslan av att vi har känt varandra hela livet =). vi stod säkert och småpratade i tio minuter. jag blir verkligen glad när jag möter människor som är så trevliga. det ger mig hopp för mänskligheten. så har du vägarna förbi The Spice Tree tycker jag du ska göra ett besök. det har allt från te till olika kryddor.

2 kommentarer:

chili sa...

åh ja det é en av mina favoritbutiker:)Ligger ju inärheten av en annan mysig butik, olja o vinäger butiken. Älskar alla dessa goda butiker i vår lilla stad:)
Ja hon é så pratglad och man känner sig så välkommen in där igen:) Finns inget bättre! Mysig blogg du har förresten, trevligt att trilla in här av en slump ska försöka göra det fler gånger:)

annacarin sa...

tack...väldigt roligt när folk trillar in av en slump =) du är välkommen igen!!