lördag 18 april 2009

::hemtenta::

...det är lördag, solen skiner, fåglarna kvittrar och det verkar mer än underbart ute. och vad gör då jag...jo jag sitter vid mitt köksbord och skriver på min hemtenta. Det känns inte alls så kul, men livet kan ju inte alltid vara kul =) Det är faktist en väldigt intressant hemtenta vi har fått. Vi ska i stora drag skriva cirka åtta sidor om oss själva, hur vår utveckling har sett ut under årens lopp, varför vi gör på vissa sätt och vad det får för konsekvenser. Sen ska vi ju så klart koppla detta till kurslitteraturen...




Idag när jag vaknade hörde jag hur folk bara skrek utanför mig...jag hoppade upp ur sängen...när jag tittade ut genom mitt fönster kom jag på att det är ju idoluttagning i Malmö idag. Detta sker i Folkets Park. Så hela förmiddagen satt jag på min balkong och tittade på den lååånga kön som slingrade sig fram genom parken. Får hoppas att det är någon av dem som finner lyckan...

...nu ska jag återgå till min hemtenta...njut lite extra av solen åt mig med...

3 kommentarer:

Unknown sa...

Det blir ju ändå lite lättare att skriva en hemtenta när man tycker att den är intressant! Å så har du ju inte så långt till underhållningen när du behöver en paus. ;o)
Antal besökare lägger man till i html-koden. Jag skaffade ett login på susnet.se och där står allt man behöver veta. :o)
Ha en skön dag! kramkram =)

rebecca s sa...

COOOL. Ska du inte ställa upp??? För sent nu antar jag.. aja, det ska va i umeå oxå... undrar just om man ska ställa sig i kön ett gäng polare... just for fun liksom!!

kram

annacarin sa...

haha...det tycker jag absolut du ska göra...tyvär får du ju inte träffa den riktigt juryn, dom får man träffa om man går vidare...så det är lite fejk på tv...