tisdag 21 april 2009

WOW...

...blir lika förundrad och tacksam över att vara med i världens bästa kyrka...UNITED ÖRESUNDSKYRKAN. Igår kväll var jag på en helt fantastisk lifegruppsledarutbildning. Det är ett sånt privilegium att få så otroligt mycket nyttig undervisning och bara få vistas i en sån otroligt positiv atmosfär. Jag får hela tiden utvecklas som människa vilket är fantastiskt. Tillsammans med människor som är underbara och peppade till max. Man kan ju inte annat än bli smittad av deras passion. Tack för att United finns och att det får vara min kyrkan.

Ikväll fortsätter det med ledarskola, heartbeat och open planering. WOW it´s gonna be awesome...

1 kommentar:

rebecca sa...

Underbart att du trivs i församlingen!! Det är A och O för ett gott liv!! :)

(jag trivs oxå jättbra i min)

kram