fredag 8 maj 2009

Äntligen fredag!!

Jag älskar helgen...så mycket förväntan ligger i luften...I just love it.

Har hunnit med en massa bra saker nu på morgonen. Gått en promenad, handlat, dammsugit, plockat i ordning, diskat och städat toaletten =) känner mig väldigt nöjd. Nu ska jag ta tag i min kurslitteratur...och sedan ladda för HELG!!

Den här helgen ska jag spendera i Helsingborg med mina underbara vänner som jag träffar allt för sällan. Ser fram emot en lite minisemester =) Ska även bli klippt och få mitt hår färgat...bara det kan ju göra en flicka väldigt glad...

Som ni märker är jag på lite bättre humör idag...orkar inte tänka på det här med sommarjobb...det kommer ordna sig...nu är det fredag och då ska man vara glad =)

1 kommentar:

rebecca s sa...

åh vad kul!!!! hälsa!! (snart ska JAG dit!!!) ;)