torsdag 7 maj 2009

.ledsen.

Är så himla irriterad...varför då undrar du säkert nu?
Jo jag hade blivit lovad fem veckors heltids sommarjobb på shell i Sävsjö. Kanske inte världens roligaste men ett jobb i varje fall. Vi bestämde att jag skulle kontakta min chef den här veckan så jag skulle få mitt schema. Ringde i går men inget svar...ringde idag igen, inget svar då heller. Men efter några timmar ringer hon upp och meddelar mig att "tyvär jag hade visst inget sommarjobb till dig". Kunde hon inte kläckt ur sig det lite tidigare...hur ska jag nu göra? Alla sommarjobb är redan tillsatta. Jag måste ju betala min hyra...har lite smått panik just nu och gråten klumpar sig i min hals. Så om någon har ett tips på sommarjobb tar jag tacksamt emot det...

3 kommentarer:

julia ek sa...

vat råkigt, var ju lite fräckt. Kunde dom inte säga det på en gång?kan inte din bror förbarma sig över dig?! hoppas att det löser sig,kram julia

Unknown sa...

smulan då... har tyvärr inge tips på sommarjobb till dig, men jag hoppas att det löser sig! kraaam

Paulina sa...

Av en händelse va jag inne på Julias blogg och hittade din. =)

Men va fräckt att lova jobb, det är så tråkigt med arbetsgivare som inte har koll på sina papper o va de lovar. Jag hoppas inte, utan jag tror Gud om ett sommarjobb åt dig =)