onsdag 20 maj 2009

:hemmakväll:

Onsdagar betyder lifegrupps kväll, men ikväll kunde tyvär ingen av min underbar tjejer komma...istället fick jag en alldeles egen kväll för mig själv hemma. Detta händer inte allt för ofta nu förtiden...det finns alltid något som ska göras...Så ikväll ska jag ta tillfället i akt att bara njuta av att vara hemma och få vara själv...kan kanske låta tråkigt, men det är fantastiskt skönt...ska ha en riktigt tv kväll med Roomservice och Grey´s anatomy =). Känns oerhört lyxigt...

2 kommentarer:

Unknown sa...

låter som en mysig kväll! man kan behöva lite tid för sig själv ibland. =)

julia sa...

hej annacarin, 300 kommer det nog inte samtidigt men jag har räknat med att det är ca 150 personer som fikar varje kväll så då blir det 300 tillsammans. Ser fram emot att ni kommer det blir mysigt! vi ses kram!